خبرگزاری کار ایران

سه تیم خوزستانی: یکی باید از لیگ برتر خداحافظی کند!

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۶۱۹

از بین گزینه های سقوط به دسته اول، قطعا یکی از آنها خوزستانی خواهد بود و باید دید کدام یک آنها با لیگ برتر خداحافظی خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، سه تیم خوزستانی این روزها در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشورمان کنار همدیگر چیده شده‌اند. شرایطی که کمتر شاهد آن بودیم. معمولاً در سال‌های گذشته هر کدام از این تیم‌ها، در جمع مدعیان بوده‌اند، از قهرمانی استقلال خوزستان گرفته تا پای ثابت بودن تیم‌هایی مثل فولاد و صنعت نفت در لیگ برتر، که همه وهمه نشان می‌دهد که شرایط این تیم‌ها در این فصل از رقابت‌ها اصلاً عادی نیست.

ظاهراً باید همچنان شاهد چنین وضعیتی باشیم و شاید بتوان گفت که حداقل باید منتظر حذف دو تیم از این تیم‌ها در این دوره از رقابت‌ها باشیم. استقلال خوزستان با یک برد، یک باخت و سه تساوی از 5 بازی اخیر با 22 امتیاز در رده چهاردهم است و در فاصله 3 امتیازی از رده سیزدهم است.

این تیم در سه هفته آینده باید به مصاف تیم‌های پرسپولیس، مس رفسنجان و هوادار برود که به طور حتم مصاف با پرسپولیس سخت‌ترین بازی این تیم خواهد بود، که شاید برای بازی‌های بعدی‌اش هم تأثیر‌گذار باشد و امید زیادی به کسب امتیاز در این سه هفته برای استقلال خوزستان نیست.

فولاد خوزستان با 22 امتیاز در رده پانزدهم است و در 5 بازی اخیر یک برد و 4 باخت داشته است. این تیم در سه بازی آینده باید به مصاف تیم‌های ذوب‌آهن، پیکان و نساجی برود که حتماً بازی سختی مقابل پیکان و نساجی مازندران 25 امتیازی خواهد داشت.

در نهایت صنعت‌نفت آبادان با 20 امتیاز و شرایطی دشوارتر در رده شانزدهم است و در سه هفته آینده به ترتیب با تیم‌های شمس‌آذر، ذوب‌آهن و تراکتور بازی خواهد کرد که به طور حتم بازی این تیم مقابل تراکتور از همه سخت‌تر خواهد بود و این تیم هم شانس زیادی برای کسب امتیاز در هفته‌های پایانی ندارد.

به این ترتیب باید گفت سه نماینده فوتبال خوزستان که در سه رده انتهایی جدول هستند، شانس زیادی برای افزودن به امتیازاتشان ندارند و در حقیقت رقابت اصلی برای سقوط نکردن بین همین تیم‌ها خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز