خبرگزاری کار ایران

بامیری در نطق میان دستور:

نحوه برخورد با دانشجویان معترض به نسل کشی رژیم صهیونیستی طبل رسوایی غرب را به صدا درآورده

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۴۸۱

یک نماینده مجلس گفت: نحوه برخورد غرب با دانشجویان معترض به نسل کشی رژیم صهیونیستی به گونه‌ای طبل رسوایی غرب را به صدا درآورده که غرب‌گراها هم از آن اعلام انزجار و برائت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، حسین بامیری در نطق میان دستور جلسه علنی امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه مجلس شورای سلامی گفت: این روزها شاهد نقض آزادی بیان و حقوق بشر در آمریکا هستیم به طوری که سرکوبگری پلیس آمریکا، جنبش دانشجویی علیه نسل کشی در فلسطین در دانشگاه‌های ایالت‌های مختلف آمریکا فراگیر شده است.

وی تاکید کرد: نحوه برخورد غرب با دانشجویان معترض به نسل کشی رژیم صهیونیستی به گونه‌ای طبل رسوایی غرب را به صدا درآورده که غرب‌گراها هم از آن اعلام انزجار و برائت می‌کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا تلاش می‌کند با برچسب یهودی ستیزی این جنبش را سرکوب کند و این یعنی شکست قطعی آنها در بسیاری از معادلات جهانی و نقض ادعاهایشان در بسیاری از موارد.

 این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وظیفه شرعی خود دانسته از عملیات موفقیت آمیز و غرورآفرین وعده صادق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که منجر به تقویت انسجام ملی و افزایش اطمینان و اعتماد مردم به توانمندی نیروهای مسلح در دفاع از منافع ملی شده است تقدیر و تشکر کنم.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خداوند را شاکرم که در پی سالیان نوکری و خدمت رسانی به مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های سه گانه لردگان و خوان‌میرزا با عنایت به حضرت حق و توجهات حضرت ولیعصر و در نهایت پاکدستی و تلاش و دلسوزی توانستم طرح‌ها و خدمات بزرگی را در اکثریت قریب به اتفاق بخش‌ها و حوزه‌ها، در حوزه انتخابیه، علی رغم وجود بیماری منحوس کرونا و خیلی از محدودیت‌ها و معذوریت‌ها به منصه ظهور برسانم که در نوع خود کم نظیر و بعضاً بی‌نظیر می‌باشد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه لردگان اظهار کرد: در حوزه تقسیمات کشوری تبدیل بخش فلارد به شهرستان و پیگیری تبدیل روستاهای دهنوگ میلاس،مرادان و جوانمردی به شهر. در بحث گازرسانی به مناطق صعب العبور، سخت گذر و کوهستانی مناطق پشت کوه میلاس و پشت کوه فلارد، رقمی بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان با رویکرد گازرسانی به مناطق مورد نظر صورت گرفته است که بعضاً ۹۰ درصد و بعضاً ۵۰ درصد و بعضا ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی آن را شاهد و نظاره‌گر هستیم.

 بامیری با اشاره به تخصیص انتقال آب به آتشگاه و ۵۳ روستای سردشت و شهرستان نوپای خان میرزا منطق دهستان ریگ، بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان با رویکرد مدیریتی تنش آبی و تامین آب شرب پایدار را شاهد و نظاره‌گر هستیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مقوله طرح توسعه راه‌های مواصلاتی، حمل و نقل جاده‌ای اقدامات بسیار مهم و اثرگذاری صورت گرفته است.از این رو بالای ۱۶۰۰ میلیارد تومان از سرجمع اعتبارات تهاتر نفت و ماده ۵۶ و سفر اول رئیس جمهور، پیرامون آزادراه‌های لردگان به ایذه خوزستان صورت گرفته است که هم اکنون در وضعیت به هنگام توسط قرارگاه خاتم الانبیا و شرکت استراتوس مشغول به کار و فعالیت می‌باشند.

وی تاکید کرد: در حوزه بهداشت و درمان گام‌های بسیار مثبت و موثر در حوزه انتخابیه شاهد و نظاره‌گر بودیم ؛ از تامین ام آر آی ، سی تی اسکن ۳۲ اسلایس، ماموگرافی، طرح توسعه سی. سی. یو، اتاق عمل، آی. سی. یو و تهیه و تامین ده‌ها اقلام پزشکی و مهمتر از همه اخذ مجوز دانشکده پرستاری در بودجه سال ۱۴۰۱ و تکرار آن در بودجه سال ۱۴۰۲.

بامیری تاکید کرد: با این حال موضوعات مهم‌تری هم اتفاق افتاده است؛ پیش بینی و تهیه طرح مطالعاتی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری لردگان در بودجه سال ۱۴۰۱ و تکرار آن در بودجه سال ۱۴۰۲ و اخذ استعلامات مربوطه زیست محیطی و پدافند غیرعامل و تحویل قطعه زمین که سیکل و فرایند متعارف خودش را طی می‌کند.

 وی تاکید کرد: همچنین پیش بینی تهیه طرح دو بانده لردگان به فلارد و لردگان به خوزستان و اخذ استعلامات مربوطه مهمتر از همه نهایی کردن احداث پالایشگاه گیاهان دارویی لردگان که پایلوت کشوری است، در حوزه انتخابی لردگان خانم میرزا و فلارد است و قرار است معادله ۵۲ هزار فرصت شغلی را با رویکرد ایجاد اشتغال متوجه فارغ التحصیلان کند. این موضوع البته ارزآوری بسیار بالایی را متوجه کل کشور می‌کند.

 این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری برای ابطال مجوز طرح ونک سولگان و نهایی کردن احداث سد شهدای چشمه علی، همچنین در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، حذف نقاط حادثه خیز، طرح فیبر نوری و کمک به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و مصادیقی از این جسن اتفاقات بسیار مبارکی را شاهد و نظاره‌گر بوده‌ایم.

وی با اشاره به طرح توسعه چاه‌های نفتی منطقه ریگ و تخصیص اعتبارات به این موضوع گفت: همین جا از فرصت استفاده می‌کنم و از وزیر انقلابی جناب آقای اوجی انتظار دارم هرچه سریع‌تر آیین کلنگ زنی طرح توسعه چاه‌های نفتی لردگان را اقدام نمایند. همچنین پیگیری برای نهایی کردن احداث بیمارستان خان میرزا،پیگیری درباره چگونگی مدیریت سد خرسان سه، تخصیص آب شرب کشاورزی و صنعت و بازنگری پیرامون حق‌آبه‌ها و مهمتر از همه نهایی کردن اخذ مجوز تخصیص آب سفید خان میرزا با رویکرد تامین آب شرب و مهمتر از همه طرح توسعه صنایع پایین دست پتروشیمی لردگان، کریستال ملامین و پارک اوره رزینی با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار از جمله مهترین موارد در این بخش است.

 بامیری تاکید کرد: با هم منتخبان جدیدی که با رای پاک وارد خانه ملت شدند تبریک داشته و برای انها آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز