خبرگزاری کار ایران

رحیمی مظفری:

بالاترین درجه خدمت، سربازی در این نظام و برای مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۹۹۷

نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: بالاترین درجه خدمت سربازی در این نظام و برای مردم و سربازی مقام عظمای ولایت که رأس این نظام مقدس است و همه ما جان، مال و آبروی خودمان را در این عرصه گذاشتیم، است. نتیجه هر چه که باشد برای ما قطعا مقدس و محترم است.

به گزارش ایلنا، عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: لازم می‌دانم در روزهای آخر مجلس یازدهم از حضور همه ملت شریف ایران در انتخابات مجلس قدردانی کنم و به همه منتخبین عزیز در مجلس دوازدهم تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق برای همه آنان دارم.

نماینده مردم سروستان، خرامه و کوار در مجلس ادامه داد: از همه عزیزانی که مجدد به بنده اعتماد داشتند تشکر می‌کنم، همچنین از همه عزیزانی که این بار سنگین مسئولیت را از دوش اینجانب برداشتند و اجازه دادند در جای دیگر خدمت را ادامه دهم قدردانی می‌کنم، کماکان عرصه خدمت فراهم است و امیدوارم از این سنگر به سنگر دیگری بتوانیم با هدف خدمت به مردم تأثیرگذار باشیم.

وی در ادامه از همکاران خود، ریاست مجلس، اعضای هیأت رئیسه، هیأت رئیسه، اعضای کمیسیون و دولتمردان قدردانی کرد.

رحیمی مظفری تصریح کرد: هدف همه ما خدمت به مردم بود و بالاترین درجه خدمت سربازی در این نظام و برای مردم و سربازی مقام عظمای ولایت که رأس این نظام مقدس است و همه ما جان، مال و آبروی خودمان را در این عرصه گذاشتیم، است. نتیجه هر چه که باشد برای ما قطعا مقدس و محترم است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: سعی کردیم در این ۴ سال آبرویی که مردم به ما دادند و اعتباری که از آنها گرفتیم را صرف مردم و نظام کنیم  و امیدوارم توانسته باشم خادم خوبی برای آنها باشم و از آنها تقاضا دارم این خادم کوچک خود را حلال کنند.

وی اضافه کرد: لازم می‌دانم در در نطق پایانی خود تشکر ویژه ای از خانواده ارجمندم، دوستان و همکارانم که در کنارم بودند و بالاترین سختی‌ها را متحمل شدند و صبر کردند، قدردانی و تشکر کنم و امیدوارم اگر توانستم کاری انجام دهم باقیات و صالحات خود و همه عزیزانی که در این رنج و مرارت این خدمت خالصانه به مردم را تحمل کردند قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز