خبرگزاری کار ایران

فال حافظ متولدین هر ماه - جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۹۴۳

فروردین

امروز انگار یه عالمه حرف نگفته تو دلت مونده و این باعث شده که اصلاً آرامش نداشته باشی. شاید خودت هم نفهمی چرا اینطوری هستی، ولی یه چیزی تو وجودت داره که اذیتت می‌کنه. فال امروز بهت میگه که امروز هر چقدر بیشتر به این چیزا فکر کنی، نه تنها به جوابی نمیرسی، بلکه فقط همه چیز رو پیچیده‌تر می‌کنی. پس بهتره به جای اینکه دنبال حل کردن معماهای تو ذهنت باشی، به چیزهایی که واضحه و روشنه توجه کنی. امروز انگار همه غرق توی دنیای خودشون هستن و اصلاً تو رو نمی‌بینن. اگه می‌خوای توجهشون رو جلب کنی، باید یه کاری بکنی که از بقیه فرق داشته باشی. از یه کار تکراری و روزمره هم خسته شدی، مگه نه؟ خب، وقتش رسیده که یه ذره تنوع به زندگیت بدی. تو یه آدم باهوش و توانمندی هستی و می‌دونی که چی برای تو خوبه. شاید یه ذره سخته، ولی بهتره که این روزها احساساتت رو پنهان کنی. اگه بقیه ببینن که ضعیفی، ممکنه ازت سوءاستفاده کنن.

اردیبهشت

اوه، چه ماه‌های پرماجرایی رو پشت سر گذاشتی! انگار دنیا یهو یه عالمه اتفاق جدید رو سرت ریخت و تو هنوز فرصت نکردی که همه چیز رو هضم کنی. شاید سرعت تغییرات یه ذره کمتر از چیزیه که تو انتظارش رو داری، ولی نگران نباش. این تغییرات، هر چقدر هم که کوچیک به نظر بیان، توی زندگی تو تأثیرهای بزرگی میذارن. به جای اینکه غرق توی گذشته بشی و به اشتباهاتت فکر کنی، به کاری که الان می‌تونی انجامش بدی توجه کن. به خصوص به کارهایی که تا آخر امروز می‌تونی تمومشون کنی. اگه یهو با یکی از دشمنات روبرو شدی، مستقیم توی چشم‌هاش نگاه کن و به خودت ایمان داشته باش. شاید خویشتن‌داری جزو خصوصیات همیشگی تو نباشه، ولی این روزها یه ذره بیشتر مراقب باش و سعی کن عصبانی نشی. تو روابط عاطفیت هم یه ذره بیشتر حواست رو جمع کن. اگه می‌خوای تا آخر عمر تنها نشی، باید دمدمی‌مزاجی رو کنار بذاری و یه تصمیم درست بگیری.

خرداد

امروز  یه عالمه دوگانگی تو وجودت داری. یه دقیقه می‌شینی یه جا و منتظری که همه چیز خود به خود درست بشه، یه دقیقه دیگه هم  انگار یه نیرویی داره تو رو به جلو هل میده و نمیذاره یه لحظه وایستی. هر دوی این حالت‌ها می‌تونه تو رو به موفقیت برسونه، ولی مهم اینه که یه تعادل بینشون پیدا کنی. تو یه آدم خلاق و باهوشی هستی و می‌تونی ایده‌هات رو بدون دردسر و مشکلی عملی کنی، به خصوص اگه دوستات هم حمایتت کنن و تشویقت کنن. هر کسی که برای اولین بار تو رو می‌بینه، از سادگی و مهربونیت خوشش میاد. تو آدمی هستی که نیتت پاکه و فکر می‌کنی همه مثل تو هستن، ولی یه ذره باید مراقب باشی که ازت سوءاستفاده نکنن. یه ذره هم خوددارتر باش و برای هر کسی دلسوزی نکن. یادت باشه که همه لیاقت دلسوزی تو رو ندارن و یه ذره هم باید به خودت فکر کنی.

تیر

امروز حس مسئولیت‌شناسی تو خیلی زیاده و همین باعث شده که یه عالمه انگیزه داشته باشی. اما یه سوال مهم: وقتی همه چیز از دستت خارج می‌شه و تو هیچ قدرتی برای کنترلش نداری، چی‌کار باید بکنی؟ فال امروز بهت میگه که یه وقتایی هست که تو نمی‌تونی همه چیز رو کنترل کنی، نه آدم‌ها رو، نه اتفاقات رو، و نه حتی خانواده و دوستانت رو. امروز یه جوری هستی که حس می‌کنی ازت سوءاستفاده شده و این خیلی بهت لطمه زده. یه ذره بیشتر از خودت مراقبت کن و سعی کن این زخم‌ها رو التیام ببخشی. شاید وقتش رسیده که یه تغییر اساسی تو زندگیت، چه توی کار و چه توی تحصیل، بدی تا به آرزوهات برسی. اگه می‌خوای کدورت‌ها رو از یه رابطه دوستانه یا عاطفی پاک کنی، باید یه ذره گذشت کنی و از خودت مایه بذاری. یه خبر خوب هم برات دارم: یه ملاقات و دیدار غیرمنتظره و شاد در انتظارت هست که کلی حالت رو خوب می‌کنه.

مرداد

امروز یه بیقراری عجیبی داری که انگار داره اذیتت می‌کنه.  این بی‌قراری یه علامته، یه علامت که بهت میگه وقتشه یه ذره به خودت و علایقت توجه کنی. به یه کاری مشغول شو که حالت رو خوب می‌کنه، یه کار هنری، یه کار خلاقانه، یا هر چی که بهت آرامش می‌بخشه. سعی کن با آدم‌هایی وقت بگذرونی که از دنبال کردن رویاهاشون نمی‌ترسن و بهت انگیزه میدن. اینقدر به حرف بقیه فکر نکن که خودتو آزار بدی. مهم اینه که تو خودت از کارت راضی باشی، نه بقیه. یه ذره بیشتر برای خودت وقت بذار و به خودت و کارهایی که دوست داری اهمیت بده. یاد بگیر که خودت رو تشویق کنی و از موفقیت‌های کوچیکتم لذت ببری. اگه خودت برای خودت احترام قائل نباشی، بقیه هم برای تو احترام قائل نمی‌شن. یه نگاه جدید به وضعیت مالیت داشته باش و یه جوری برنامه‌ریزی کن که بتونی یه ذره پس‌انداز کنی.

شهریور

امروز همه یه جوری دیگه رو تو و کمک‌هات حساب می‌کنن، پس مواظب باش که ناامیدشون نکنی. شاید یه حس عجیبی داشته باشی، انگار یه عالمه آدم دارن مثل قاضی‌ها کارهاتو نگاه می‌کنن و قضاوتت می‌کنن. زیاد به این چیزا فکر نکن. مهم اینه که هر کاری از دستت برمیاد انجام بدی، لازم نیست که کامل و بی‌نقص باشی. با خودت مهربون باش و به خودت سخت نگیر. مهم اینه که خودت از خودت راضی باشی، نه بقیه. این روزها یه ذره خسته و کم‌حوصله هستی، فکرت هم مشغوله و یه جوری احساس می‌کنی که توانایی هیچی رو نداری. اما فال امروز بهت هشدار میده که داری اشتباه می‌کنی! تو یه آدم قوی و توانمندی هستی و می‌تونی از پس هر کاری بربیای. فقط کافیه که یه ذره به خودت ایمان داشته باشی و دست از منفی‌بافی برداری. امروز دوست نداری تو یه دعوا کم بیاری، ولی شاید مجبور بشی که کوتاه بیای، حتی اگه به نفع تو نباشه.

مهر

امروز یه روز عالیه برای اینکه از یه زاویه‌ی جدید به همه چیز نگاه کنی. یه ذره دیدگاهتو عوض کن و همه چیز رو جور دیگه‌ای ببین. مطمئن باش که دنیا یه عالمه قشنگ‌تر از چیزیه که فکر می‌کنی. وقتی که دیدگاهت رو عوض کردی، با یه آدمی که به حرف‌هات گوش می‌کنه و قضاوتت نمی‌کنه در موردش صحبت کن. امروز مواظب باش که یهو وسط یه بحث احساسی الکی گیر نیفتی. تو یه آدم شاد و آزاد هستی و نباید بذاری که حرف‌ها و احساسات بی‌ارزش بقیه این آزادی رو ازت بگیره. برای هر حرفی که می‌شنوی ارزش قائل نشو، وگرنه هر روز باید با یه عده آدم جروبحث کنی. به زودی روزهای خوب و آرومی در انتظارت هست. یه خبر خوش هم تو راهه که کلی خوشحالت می‌کنه و نوید فتح و پیروزی رو برات میاره. اگه می‌خوای یه معامله انجام بدی، یه ذره بیشتر فکر کن و با احتیاط قدم بردار.

آبان

امروز از نظر احساسی خیلی حالت خوبه و یه جور آرامش و ثبات داری، ولی وقتی می‌خوای فکر کنی یه ذره تردید بهت دست میده. یه نفر تو راهه که می‌خواد افکارت رو به چالش بکشه و یه جوری ببرتت اون طرف‌تر که تا حالا فکرشو نکردی. اگه دوست نداری که افکارت رو به چالش بکشی، می‌تونی توی بحث شرکت نکنی، اشکالی نداره. گاهی وقتا یه عقب‌نشینی عاقلانه خیلی بهتر از یه حرکت احمقانه‌ست. امروز یه جورهایی با جنس مخالف مشکل پیدا می‌کنی و فکرت می‌ره که انگار دارن اذیتت می‌کنن و سرعت پیشرفتتو کم می‌کنن. یه ذره صبور باش و زود قضاوت نکن. یکی از دوستات هم یه دوراهی سختی افتاده و از تو مشورت می‌خواد. حواست باشه که ازش توقع بی‌جا نداشته باشی و تا جایی که می‌تونی کمکش کن. یه ذره هم برنامه‌هاتو مرور کن و ببین که نیاز به یه تجدید نظر دارن یا نه. یادت باشه که زندگی پر از بالا و پایینه و همیشه یه جوری باید خودت رو با شرایط وفق بدی.

آذر

امروز یه روز عالیه که با خیال راحت یه فیلم ببینی، چه تنها، چه با دوستات، چه با عشقت. چند هفته‌ست که دلت می‌خواد یه فیلم خاص رو ببینی، ولی فرصتش پیش نیومده. امروز برو و اون فیلم رو ببین. غرق شدن تو یه دنیای خیالی می‌تونه یه عالمه بهت حال بده. فقط یه ذره مراقب باش که زیادی تو فیلم غرق نشو و ناراحتت نکنه. یادت باشه که هر چی تو فیلم می‌بینی، یه بازتابی از دنیای واقعیه، ولی واقعی نیست. از یه دوست قدیمی هم که مدتیه ازش بی‌خبری، خبر بگیر. یه کاری هم نیمه‌کاره ول کردی که باید تمومش کنی، وگرنه بعداً واست دردسر میشه. از یه آدمی که همش اذیتت می‌کنه و انرژی منفی داره فاصله بگیر. شاید این روزها کسب و کارت خیلی شلوغ نباشه، ولی نگران نباش. این یه فرصت خوبه که یه ذره استراحت کنی و انرژی‌ات رو برای روزهای آینده ذخیره کنی.

دی

امروز یه انتخاب خیلی سخت داری که حسابی گیج و منگت کرده. یه مشکلی بین چند تا از اعضای خانواده و دوستات پیش اومده و تو موندی وسطش که چی‌کار کنی. به هر دو طرف هم حق میدی و همین باعث شده که بیشتر گیج بشی و نتونی تصمیم بگیری. شاید به جای اینکه طرف یکی رو بگیری، بهتر باشه مثل یه پل بینشون عمل کنی و سعی کنی مشکل رو حل کنی. ممکنه یه مدت درگیر یه عالمه کار استرس‌زا و روزمره بشی، ولی اگه می‌خوای زودتر از دستشون خلاص شی، بهتره به جای امروز و فردا کردن، یه جوری درست و حسابی حلشون کنی. یادت باشه که شلختگی رو بذاری کنار. هر چی که منظم‌تر باشی، راه پیشرفت و موفقیتت هموارتر می‌شه. خیلی سخته که کسی بتونه نظرت رو عوض کنه. تو می‌دونی که چی می‌خوای و واسه رسیدن بهش برنامه هم داری. اگه فکر کنی که فقط خودت همه چی رو می‌دونی، به مشکل برمی‌خوری.

بهمن

امروز حسابی مغروری و دوست نداری که کسی فکر کنه بهش نیاز داری. شاید به خاطر همین یه ذره خودت رو از بقیه، حتی از کسایی که دوستشون داری و باهاشون صمیمی هستی، دور کنی. می‌خوای با این کار نشون بدی که قوی هستی و به کسی نیاز نداری، ولی اینجوری فقط بیشتر تنها می‌شی و حالت بدتر میشه. امروز مواظب باش که زیادی تو خیالاتت غرق نشی و احساساتت رو کنترل کنی. یه عالمه برنامه‌های قشنگ تو ذهنت داری، ولی به احتمال زیاد همه چی طبق انتظارت پیش نره. اگه این اتفاق بیفته، ممکنه ناراحت بشی و احساساتت اذیت بشه. امروز باید واقع‌بین باشی و کارهاتو با منطق و عقل بیشتر انجام بدی، مخصوصاً وقتی که پای مسائل احساسی وسط باشه. اگه لجبازی کنی و دیدگاهت رو عوض نکنی، ممکنه پشیمون بشی. تو روابط عاطفیت هم این روزها یه ذره حساس شدی. حواست به خواسته‌های طرفت باشه و خودخواه نباشی.

اسفند

به جای اینکه غصه گذشته رو بخوری و دنیا رو برای خودت سیاه کنی، بهتره یه فکری برای حل مشکلت بکنی. یه ذره استراحت و ریلکس کردن خیلی بهتر از اینه که هی به خودت فشار بیاری. اینجوری حالت بهتر میشه و می‌تونی به کارت هم خوب برسی. اشکالی نداره که امروز زیاد پیشرفت نکنی. خیلی به خودت سخت نگیر و یه ذره صبر داشته باش. این هفته اگه کسی یه ایده جدید بهت داد، قبل از اینکه ردش کنی، یه ذره فکر کن و ببین که چطوریه. اگه نمی‌خوای وقتتو برای توضیح دادن کارهای اشتباه اخیرت تلف کنی، بهتره یه ذره مراقب رفتارت باشی و کارهایی که درست نیست انجام ندی. تو یه رابطه دوستانه هم اگه بی‌طرف بمونی و قضاوت نکنی، بیشتر می‌تونی به دوستات کمک کنی. تو یه مشکلی هم تو کار یا پولت داری که باید حلش کنی. اگه نیاز داشتی، از کسی کمک بخواه. سعی کن که به برنامه‌هات پایبند باشی و وقت تلف نکنی.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز