خبرگزاری کار ایران

فال حافظ متولدین هر ماه - پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۶۶۰

فروردین

امروز انگار یه عالمه احساسات تو وجودت موج میزنه، ولی مشکل اینه که نمی‌تونی درست و حسابی این احساسات رو بروز بدی. سعی کن بیشتر با آدم‌هایی باشی که دوستت دارن و ازت حمایت می‌کنن. از کسایی که ممکنه بهت حس بدی بدن دوری کن. یه مهمونی هم دعوت شدی: یکی از دوستات امروز یه مهمونی گذاشته و تو هم دعوت شدی. ولی شاید بعد از یه روز پر از فشار و استرس، حوصله‌ی رفتن به مهمونی رو نداشته باشی. یه خبر بد: ممکنه یه جواب منفی بشنوی که حساب و کتاب‌هات رو به هم بریزه. اما ناامید نشو! انقدر به درهای بسته زل نزن. یه کم فکر کن و یه راه حل جدید پیدا کن.  یه رویایی توی ذهنت داری که خیلی دوست داری دنبالش کنی، اما یه جورایی می‌ترسی و حقم داری!!. الان وقتش نیست که فقط بر اساس تصورات و غریزه خودت عمل کنی. سعی کن که یه کم منطقی‌تر فکر کنی و با برنامه‌ریزی و خلاقیت پیش بری.

اردیبهشت

امروز حواست باشه که زیادی تحت تاثیر احساساتت قرار نگیری، ولی در عین حال هم بهشون توجه کن. احساسات و افکارت رو صادقانه به دیگران بگو، ولی زیادی هم غلو نکن. امروز یه کم حواست به دوستات و عزیزانت باشه، وقتی باهاشون دور هم جمع می‌شید، شاید حس کنی که حال و روز خوبی ندارن، حتی اگه خودشون هیچی نگن. بهتره که زیاد اصرار نکنی و بپرسی که چی شده، بذار تو خودشون باشن و اگه لازم شد بعدا در موردش حرف بزنید. این اواخر خیلی سرت تو کار خودت بوده و از بقیه غافل شدی:ف یه کم بیشتر به اطرافیانت توجه کن و باهاشون وقت بگذرون. اگه صبور باشی و از عقلت استفاده کنی، به آرزوهات میرسی، فقط کافیه تلاش کنی و دست از تلاش برنداری. یه گفتگو و مشورت با یه آدم عاقل و کاربلد، درهای جدیدی رو به روی تو باز می‌کنه. فقط یه چیزی، سعی کن افکارت رو جمع و جور کنی و یه نظم و ترتیبی بهشون بدی.

خرداد

امروز انگار یه عالمه حرف تو دلت داری، ولی نمی‌تونی درست و حسابی بیانشون کنی. احساساتت خیلی شدیدن و یه کم رو رفتارت تاثیر گذاشتن. یه جورایی یه حس آشفتگی و سردرگمی توی خونه و محل کارت داری.  انگار یه سری مشکلات و پیچیدگی‌ها وجود داره که نمی‌تونی از پسشون بربیای. تا وقتی که هدف جدیدت رو مشخص نکنی و با اطرافیانت در موردش صحبت نکنی، این مشکلات حل نخواهند شد.  سعی کن که با لحنی واضح و شفاف صحبت کنی و منظورت رو به درستی به بقیه بفهمونی. الان بهترین کار اینه که در مورد چیزهایی که از حقیقتشون مطمئن نیستی، هیچ قضاوتی نکنی. این روزها وقت مناسبی برای تکرار تجربیات گذشته‌ات نیست!! گذشته رو فراموش کن و به آینده فکر کن. از اشتباهات گذشته درس بگیر و سعی کن که دیگه اونها رو تکرار نکنی. به نظر می‌رسه که به زودی می‌تونی مشکلات مالی‌ات رو حل کنی و با خیال راحت‌تر به برنامه‌ها و اهداف زندگی‌ات برسی.

تیر

امروز دلت می‌خواد که یه ریسک بزرگ بکنی و یه کاری رو انجام بدی که شاید عواقبش رو کامل در نظر نگرفتی. مراقب باش که  توی هیجان و شور و اشتیاق غرق نشی و قبل از اینکه هر کاری رو شروع کنی، یه کم بیشتر فکر کن و ببین که واقعاً می‌تونی از پسش بربیای یا نه. شاید یه جورایی حس کنی که باید خودت مسئولیت زندگیت رو به عهده بگیری و دیگه به کسی اتکا نکنی. این حس استقلال و خوداتکفایی یه چیز خیلی خوبه، اما مراقب باش که یه جورایی لجباز و یکدنده نشی و به حرف و نظر دیگران هم گوش کنی. تو همیشه آدمی مسئولیت‌پذیری بودی و هیچوقت از زیر بار وظایفت شانه خالی نکردی. این یه ویژگی خیلی خوبه که باید بهش افتخار کنی. اما یادت باشه که همیشه یه حدی داره. مراقب باش که یه جورایی خودت رو تحت فشار زیادی قرار ندی و یه کم به خودت هم فرصت استراحت و تفریح بدی. به زودی یه سفر خیلی خوب در انتظارت هست. این سفر از نظر روحی و عاطفی بهت آرامش و شادابی می‌بخشه. پس حسابی از این سفر لذت ببر.

مرداد

تو و یکی از نزدیک‌ترین آدم‌های زندگیت اولویت‌های متفاوتی دارید و این موضوع باعث شده که یه سری اختلاف نظر و بحث و جدل بینتون به وجود بیاد. سعی کنید که با هم حرف بزنید و به یه درک متقابل از هم برسید. یادت باشه که همیشه لازمه توی یه رابطه دو نفره به نظرات و خواسته‌های هم احترام بذاریم. اگه یه تعهد مالی جدید قبول کردی، یه کم بیشتر فکر کن و ببین که آیا واقعا می‌تونی از پسش بربیای یا نه. شاید یه جورایی عجولانه تصمیم گرفته باشی و الان پشیمون شده باشی. اگه اینجوریه، بهتره که همین الان از این تعهد کنار بکشی تا بیشتر از این ضرر نکنی. اگه توی رابطه‌ عاطفی با یه نفر یه جورایی بلاتکلیفی و نمی‌دونی که چی در انتظارته، یه کم باهاش حرف بزن و ازش بپرس که چی توی ذهنشه. اینجوری می‌تونی یه کم از سردرگمی و اضطراب خودت کم کنی و یه تصمیم درست بگیری. یه نامه یا یه پیامی داری که هنوز بهش جواب ندادی. بهتره که هرچه زودتر جوابشو بدی تا از فکرش خلاص بشی.

شهریور

می‌دونم که امروز صبح با یه عالمه چالش و سختی از خواب بیدار شدی. انگار هر چی تلاش می‌کنی، انگار هیچ فایده‌ای نداره. شاید حس کنی که داری توی تاریکی دست و پا می‌زنی و راه رو گم کردی. نگران نباش، این فقط حس و حال امروزه و همه ما یه جورایی اینجوری هستیم. امروز باید قوی باشی و از پا نشینی. به ندای قلبت گوش بده و اگه لازم شد از اطرافیانت کمک بخواه. ممکنه امروز یه خبری از یکی از دوست یا همکارت بشنوی که یه جورایی شوکه‌ت کنه. شاید باعث بشه که یه سری از باورهات که تا حالا بهشون اعتقاد داشتی زیر سوال بره. اما هول نشو! قبل از اینکه بخوای یه کار جدید رو شروع کنی، اول تکلیفت رو با کارهای نیمه‌تموم قبلی مشخص کن. تو داری برای کسی یه کاری انجام میدی، ولی توقع برخوردی که باهات میکنه رو نداری. یادت باشه که هر کاری می‌کنی، برای رضایت خودت انجام بده، نه برای دیگران. نگرانی رو از خودت دور کن. این نگرانی ها فقط ذهنت رو مغشوش میکنه و نمیذاره که تصمیمات درست رو بگیری.

مهر

امروز حس می‌کنی که هیچ چیز طبق برنامه پیش نمیره. شاید یه سری از نقشه‌ها و برنامه‌هایی که برای امروز داشتی به مشکل خورده باشه. مغزت یه چیز میگه و دلت یه چیز دیگه. انگار یه کشمکش و تناقض بین عقل و احساست وجود داره. شاید یه نیاز عاطفی داری که تا حالا بهش توجه نکردی و همین موضوع باعث شده که تمرکزت رو از دست بدی و همه چیز به هم بریزه. بهترین کار اینه که فعلا از تصمیم‌گیری‌های مهم دست بکشی. امروز ممکنه با شریک عاطفیت یه سری جر و بحث و مشکل پیدا کنی. این وضعیت یه جورایی تحت تاثیر شرایط کیهانی امروزه و خیلی‌ها رو تحت تاثیر قرار داده. به جای اینکه فقط به بقیه فکر کنی، یه کم هم به خودت و دلت برس. یه کاری برای خودت انجام بده که حالت رو خوب کنه. مراقب خودت باش و زیاد غرق در افکار منفی نشو. یادت باشه که همه چیز موقتیه و یه روز اوضاع بهتر میشه.

آبان

هیچوقت سعی نکن با گفتن حرفای تند و گزنده، یه چیزی رو به بقیه ثابت کنی. این کار فقط باعث میشه که اوضاع بدتر بشه و همه بیشتر عصبی بشن. به جای اینکه دنبال یه دعوا و بحث بیخود باشی، سعی کن حرفاتو با آرامش و منطق به بقیه بفهمونی. مطمئن باش که اینجوری بیشتر به نتیجه می‌رسی. امروز ممکنه یه جورایی توی یه محیط پر استرس و شلوغ قرار بگیری. شاید سر یه کار مهم خیلی سرت شلوغ باشه و فرصت زیادی برای استراحت نداشته باشی. اما سعی کن که خودت رو آروم نگه داری و هول نکنی. یه نفس عمیق بکش و به خودت بگو که می‌تونی از پس این کارها بربیای. قراره توی یه کار خیر و خداپسندانه شرکت کنی و نقش مهمی توی اون داشته باشی. این فرصتیه که ازش استفاده کنی و یه کار خوب انجام بدی. راستی، یه کم هم به خوابت برس. خواب کافی باعث می‌شه که ذهنت آروم بشه و بتونی بهتر فکر کنی.

آذر

امروز یه روز فوق‌العاده منتظرته! انگار همه چیز داره به نفع تو پیش میره و همه چی طبق برنامه پیش میره. مراقب باش که تحت تاثیر حرفای منفی و نگران‌کننده بقیه قرار نگیری. یه سری آدم هستن که فقط بلدن یه عالمه حرف بی‌مورد و چرت و پرت به بقیه بگن و فقط باعث نگرانی و اضطراب میشن. به حرفای اینجور آدم‌ها گوش نده و بذار اونا توی دنیای خودشون غرق بشن. تو فقط روی کار خودت تمرکز کن و به هدفت ایمان داشته باش. امروز ممکنه یه جورایی بین تو و عشقت سر تصمیمی اختلاف نظر پیش بیاد. شاید هردوتون یه روز سخت و پرمشغله رو پشت سر گذاشته باشید و به یه کم استراحت و آرامش نیاز داشته باشید. اما سعی کنید که با هم صحبت کنید و به یه توافق مشترک برسید. یادت باشه که دعوا و بحث هیچوقت راه حل نیست. خبر خوب اینه که کم کم اوضاع داره بهتر میشه و آرامش به زندگیت برمی‌گرده. روزهای شلوغ و پر استرس رو پشت سر گذاشتی و حالا وقتشه که از زندگیت لذت ببری.

دی

امروز حال و حوصله نداری و یه کم تنبلی می‌کنی. شاید یه سری افکار و احساسات توی ذهنت داری که باعث شده تمرکزت رو از دست بدی و تصمیم‌گیری برات سخت شده باشه. مراقب باش که تحت تاثیر احساساتت قرار نگیری و با عقل و منطق فکر کنی. یادت باشه که همیشه بهترین راه حل، راه حلی هست که با عقل و منطق سازگار باشه. امروز یه جورایی توی مود عاشقانه و احساسی هستی. شاید یه خبری بهت برسه که حالت رو خوب کنه و یه عالمه ذوق و شوق توی دلت ایجاد کنه. شاید دلت بخواد که یه روز آروم و ساکت رو توی خونه بمونی و استراحت کنی. اما ممکنه که یه سری از همکاران یا دوستانت ازت بخوان که توی یه برنامه یا مراسمی شرکت کنی. قراره یه کاری رو انجام بدی که هیچ علاقه‌ای بهش نداری، سعی کن که یه راهی پیدا کنی که این کار رو سریع‌تر تموم کنی و از دستش خلاص بشی. غر زدن و حرص خوردن فقط اوضاع رو بدتر می‌کنه.

بهمن

امروز یه جورایی یه حس ناامنی و بی‌اعتمادی توی رابطه‌ات با عشقت داری. شاید یه سری رفتارها یا حرف‌هایی از طرف اون دیده یا شنیدی که باعث شده یه کم شک و تردید توی دلت به وجود بیاد. این موضوع باعث شده که شور و سرزندگی‌ات رو از دست بدی و یه جورایی توی خودت فرو بری. لازمه توی یه رابطه دو نفره به هم اعتماد داشته باشیم و به حرف‌ها و احساسات هم احترام بذاریم. خوشبختانه تو توی گذشته یه سری تصمیمات درست و منطقی گرفتی که باعث شده زندگیت یه جورایی متحول بشه. حالا وقتشه که از این تجربیات استفاده کنی و یه قدم دیگه توی مسیر پیشرفت و ترقی برداری. نذار که این افکار و احساسات منفی جلوی پیشرفت تو رو بگیرن. اگه مجردی امروز یه نفر بهت توجه نشون میده و یه حس علاقه و تمایل نسبت به اون شخص پیدا میکنی. مراقب باشن که توی خیالات خودت غرق نشی و قبل از اینکه هر تصمیمی بگیری، یه کم بیشتر فکر کن و ببین که واقعاً چی توی دلت هست.

اسفند

امروز ممکنه یه سری بحث و تنش بین تو و شریک زندگیت به وجود بیاد. شاید سر یه موضوع مالی با هم اختلاف نظر داشته باشید و هرکدومتون یه نظری داره. تو فکر می‌کنی که این خرج الان ضرورتی نداره، اما طرف مقابلتون اصرار داره که باید این کار رو انجام بدید. متاسفانه به نظر میرسه که امروز رسیدن به یه توافق مشترک خیلی سخت باشه و هیچکدومتون از موضع خودتون کوتاه نیاین.  سعی کنید با هم حرف بزنید و به یه راه حل منطقی برسید. برای مجردها: خبر خوب اینه که به زودی یه آدم جدید وارد زندگیت می‌شه. این آدم یه جورایی با بقیه فرق داره و همین موضوع باعث می‌شه که یه حس خاص نسبت بهش داشته باشی. این روزها یه کم سرعت زندگیت بالا رفته و شاید یه جورایی حس کنی که داری از همه چیز عقب می‌مونی. اما سعی کن که زیاد به خودت فشار نیاری و آهسته و پیوسته راهی رو که در پیش گرفتی دنبال کنی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز