خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیرعامل بانک شهر و شهردار کلانشهر شیراز تاکید شد

پیشتازی بانک شهر در حمایت از پروژه های شهری

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۵۲۳

مدیرعامل بانک شهر گفت: این بانک با تنوع خدمات در حوزه های مختلف بانکی توانسته خود را به عنوان تکیه گاهی محکم در کمک به پیشبرد اهداف شهرداری ها مطرح کند.

 

 
 
به گزارش ایلنا به نقل ایلنا روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی در دیدار با شهردار کلانشهر شیراز و مدیران ارشد شهری این کلانشهر، با اشاره به پیشتازی بانک شهر در حمایت از پروژه های شهری، افزود: امروز انعطاف پذیری بالا در تصمیم گیری، یکی از ویژگی های مهم و وجه تمایز بانک شهر در شبکه بانکی کشور است.
دکتر احمدی با اشاره به افزایش همکاری ها و تعاملات نزدیک میان شهرداری شیراز و بانک شهر، تصریح کرد: گوشه‌ گوشه این کلانشهر به کارگاه بزرگ عمرانی و ویترین ارائه خدمات تبدیل‌شده است.
وی با بیان اینکه روحیه جهادی مدیران باعث موفقیت شهرداری شیراز شده است، افزود: این مهم با همدلی شورای اسلامی شهر و همچنین با تعامل و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی شکل‌گرفته و از این‌جهت جای تبریک و قدردانی از زحمات جهادگرانه شهردار کلانشهر شیراز دارد.
دکتر احمدی خاطرنشان ساخت: کمتر شهری نظیر کلانشهر شیراز تاکنون بوده که بسته ارائه خدمات شهرداری آن به این گستردگی وجود داشته باشد و امیدواریم استمرار این خدمات سال‌های متمادی در این کلانشهر تداوم داشته باشد.
محمدحسن اسدی شهردار شیراز نیز در این دیدار از حمایت‌های بانک شهر قدردانی کرد و به تشریح فعالیت‌های عمرانی شهرداری شیراز از شمال تا جنوب این کلا‌نشهر پرداخت.
سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز به تعامل مدیریت ارشد و تیم اقتصادی این حوزه با بانک شهر اشاره و بیان کرد: نگاه مثبت و همراهی بانک شهر در پیشبرد امور شهری و پروژه‌های بزرگ‌مقیاس شایسته ‌تقدیر است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز