خبرگزاری کار ایران

پیام مدیر کل هنرهای نمایشی به هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۶۸۵

کاظم نظری، پیام مدیر کل هنرهای نمایشی به هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی پیام داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری، به هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی پیام داد. در متن این پیام آمده است:

گونه‌های مختلف نمایشی، آیینه‌هایی رو در روی زندگی اند برای  تماشای نحوه‌ی زیستن آدمی بر پهنه‌ی ایران اسلامی. آیینه ای  مثل  خود  زندگی، پاک و پاکیزه و با  الگویی از حیات طیّبه‌ی زلال و گسترده ائمه اطهار، فراتر از مرزهای خاکی و قومی و زبانی و به دور از شعارزدگی و فردگرایی و هیاهوهای زودگذر دنیوی؛ تا معیار مشترک انسانیّت باشد.

از این نگاه؛  "جشنواره ملی تئاتر رضوی " به عنوان با سابقه‌ترین جشنواره دینی و اخلاقی تئاتر کشور، همراه با جشنواره‌های تئاتر کودک و نوجوان و خیابانی رضوی، مأنوس با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی است که با قدمتی طولانی، اینک هفدهمین منزل از کاروان آتیه‌مند خود را با آن پیشینه‌ی سترگ و افتخارآمیز، پیوند زده است.

بدیهی است با این سطح و گستره‌ی فرهنگی که  با نگاه غیر رقابتی  و  ارزش دادن به جایگاه مخاطب با هدف کشف استعدادهای نو در بین جوانان، سطح انتظار و  توقع  همگان، از جمله فرهیختگان  و شعورمندان- که بانیان اصلی برگزاری این جشنواره‌اند و صد  البته  مخاطبان گران‌سنگ  هنر نمایش، یعنی سرمایه‌های اصلی هنر این سرزمین فرهنگ‌ور را  بالا خواهد برد.

اینجانب، در فرصت عزیز برگزاری این رویداد  ماندگار و با ارزش، پیوستگی و هم افزایی  روزافزون بین همه متولیان هنر برای برگزاری این رویداد شریف را از درگاه خداوند متعال، خواستار بوده و ایجاد شور و نشاط عمومی، کشف استعدادهای برتر نمایشی - در گستره‌ی امن و معناخیز فرهنگ و هنر ایران اسلامی را برای لحظات این رخداد کم نظیر آرزومندم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز