خبرگزاری کار ایران

عسکری در تذکر شفاهی:

دولت در اسرع وقت پول کشاورزان را پرداخت کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۸۸۰

نماینده مردم داراب در مجلس از دولت خواستار پرداخت پول کشاورزان در اسرع وقت شد.

به گزارش ایلنا، محمد جواد عسکری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه برخی از تصمیمات و اقدامات انجام شده در کشور مانند قطع برق الکتروپمپ‌های بخش کشاورزی مغایر با شعار سال است، گفت: تنش‌های محیطی و حوادث غیرمترقبه در کشور به حوزه کشاورزی آسیب می‌زند و شایسته نیست که قطع الکتروپمپ‌های کشاورزی را در سال حمایت از تولید داشته باشید. ضروری است دولت و وزیر نیرو تصمیمات دقیقی را اتخاذ کنند و کمبود برق را به حوزه خدمات، صنعت و حتی منازل مسکونی تأمین دهند.

نماینده مردم داراب در مجلس بر ضرورت پرداخت به موقع پول کشاورزان تأکید کرد و افزود: بر اساس قانون دولت مکلف است در راستای بحث پرداخت پول گندم کشاورزان اقدام کند و در نخستین فرصت این کار را انجام دهد تا کشاورز بتواند محصول بعدی را کشت کند. در این رابطه ایجاد اختلاف در بحث زمان کشت، کاهش عملکرد را در پی دارد.

وی ادامه داد: سوخت موتورهای دیزل و ماشین آلات ۹ درصد از سوخت کشور را شامل می شود، قرار نیست برای این موضوع بحث قاچاق سوخت مطرح شود بنابراین لازم است در این رابطه تمهیداتی اتخاذ شود و بحث مربوط به صادرات محصولات کشاورزی مدیریت شود تا برای تولید باکیفیت و صادرات به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که اخلالی در تولید نداشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز