خبرگزاری کار ایران

بر اساس گمانه‌زنی‌ها؛

مدیریت باشگاه فولاد خوزستان بومی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۵۹۶

برخی کارشناسان فوتبال خوزستان معتقدند در فصل آتی، مدیریت باشگاه فولاد به فردی بومی و فوتبالی سپرده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فضای ورزشی ملتهب و بی‌سابقه‌ی این روزهای خوزستان حکایت از تغییرات اساسی در سطوح مدیریتی تعدادی از باشگاه‌های فوتبال استان، به خصوص باشگاه فولاد خوزستان دارد.

رصد فضای مجازی و سکوهای ورزشگاه‌ها به طور بی‌سابقه‌ای نشانگر موج نارضایتی‌ها و انتقادهای تند هواداران و پیشکسوتان فوتبال خوزستان از سومدیریت باشگاه‌های لیگ برتری استان که برای اولین بار در طول تاریخ فوتبال، هر سه نماینده آنان در قعر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته‌اند، دارد.

در این میان، تصمیمات اتخاذ شده در باشگاه فولاد خوزستان، حکایت دیگری دارد. تیم بزرگسالان این باشگاه که علیرغم مخالفت شدید هواداران و پیشکسوتان فوتبال استان، در ابتدای فصل جاری سکان هدایت خود را به علیرضا منصوریان سپرده بود، با فاجعه، لیگ را شروع کرد و در ادامه با بکارگیری مارتینز، تا حدودی به وضعیت نیمه مطلوب رسید ولی با تغییر مدیریت باشگاه، ابتدا عذر مارتینز خواسته شد با این ادعا که یک مربی مطرح با کلاس جهانی جای وی را خواهد گرفت.

مارتینز رفت، ولی نام‌های جایگزینی وی همگان را به بهت و ناباوری دچار نمود. از سید مهدی رحمتی گرفته تا احمد آل نعمه و سپس عبدالله ویسی ناموفق در صنعت نفت.

البته این تصمیمات به جز تحمیل بار مالی هنگفت به باشگاه، هیچ توفیقی در پی نداشت تا فولاد جایگاهی را که مارتینز به دست آورده بود، از دست دهد و هم اینک جزو یکی از نامزدهای اصلی سقوط به لیگ یک قرار گیرد.

البته سومدیریت همچنان ادامه داشت تا اینکه دامن آکادمی این باشگاه را نیز گرفت و تغییرات غیرضروری و غیر اصولی را ایجاد نمود. تغییراتی که باز به فضای ملتهب موجود، التهاب بیشتری تزریق نمود.

با این تغییراتی که منتج به نتیجه‌ای مثبت نشد، انگشت اتهام دلسوزان فوتبال خوزستان، به سمت شخص مدیرعامل باشگاه فولاد نشانه رفت، هرچند بنابه صلاحدید تعدادی از پیشکسوتان، فعلا تا انجام چند بازی باقیمانده تا پایان لیگ، قرار بر سکوت و حفظ آرامش تیم اتخاذ شده تا بلکه با معجزه‌ای از سقوط این تیم گران قیمت جلوگیری شود، ولی آنچه قابل پیش‌بینی است این است که فولاد چه بماند و چه نماند، باید تغییرات اساسی را برای دلجویی از هواداران خود، در دستور کار قرار دهد.

در همین راستا، اخبار دریافتی از سوی تعدادی از آگاهان فوتبال استان از این حکایت دارد که یکی از نامزدهای اصلی جانشینی مدیرعامل کنونی باشگاه فولاد، مدیری از بدنه فوتبال استان است که از نیروهای بومی و واجد شرایط می‌باشد که پیش از این نیز نام وی برای این سمت مطرح گردید ولی شخص مذکور از پذیرش این مسئولیت شانه خالی نموده بود.

یکی از مدیران اسبق باشگاه فولاد، ضمن تایید این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: صحبت‌هایی با فرد مورد نظر صورت گرفته و امیدواریم با آمدن وی که از مدیران فوتبالی، بومی و سالم است، دوباره شاهد اوج‌گیری فولاد مردمی باشیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز