خبرگزاری کار ایران

شروین اسبقیان: نمی‌توان ورزش کشور را معطل انتخابات گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۹۹۶

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش ما این است که تا پایان مرداد فدراسیونی نداشته باشیم که با سرپرست اداره می‌شود

به گزارش ایلنا، سید شروین اسبقیان در حاشیه انتخابات امروز فدراسیون انجمن‌های رزمی، عنوان کرد: خدا را شاکریم دوازدهمین مجمع انتخاباتی را امروز برگزار کردیم که به صورت سرپرستی اداره می‌شد. ۶ فدراسیون مانده که با سرپرستی اداره می‌شوند و انتخابات ۵ فدراسیون را تا پایان تیرماه هم برگزار می‌کنیم. فقط انتخابات بولینگ و بیلیارد مانده که آن را هم برنامه‌ریزی و زمان برگزاری را اعلام می‌کنیم.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش خاطرنشان کرد: برنامه این است تا پایان مرداد فدراسیونی نداشته باشیم که با سرپرست اداره می‌شوند. این برای وزارت ورزش بسیار مهم است چون نمی‌توان ورزش کشور را معطل گذاشت.

اسبقیان افزود: چون فدراسیون‌ها نمی‌توانند برنامه‌ریزی کنند و ورزش آسیب می‌بینند. ما تلاش کردیم که فدراسیون‌ها تعیین تکلیف شوند . امروز هم مجمع منظم برگزار شد البته بحث‌هایی می‌شود که طبیعی است چون باید نقطه نظرات مجمع باید احترام گذاشت چون آنها در انتخابات تصمیم‌گیرنده هستند. براساس دستور وزیر اعضای محترم مجامع که متخصص رشته‌های ورزشی هستند خودشان تصمیم بگیرند.

معاون وزیر ورزش در مورد حاشیه‌های فدراسیون ناشنوایان و اینکه گفته می‌شود رئیس فدراسیون دو شغله است، تصریح کرد: معنای دو شغله این است که من امروز معاون قهرمانی هستم و رئیس فدراسیون هم باشم. نمی‌توانم چون شغل محسوب می‌شود. من قبلا مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌ها بودم و بعد وقتی به عنوان رئیس انتخاب شدم، به آنجا مامور شدم. پست من کارشناس بود و به فدراسیون مامور شدم. برای رئیس فدراسیون ناشنوایان هم همین است. او در اداره کل استان تهران بود و بعد به فدراسیون مامور شد. ما اجازه نمی‌دهیم و یعنی قانون اجازه نمی‌دهد کسی دو شغله باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز