خبرگزاری کار ایران

انصاری: من از همه اعضای تیم بیشتر مقصرم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۶۸۷

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید این تیم قطعا در لیگ برتر می‌ماند.

به گزارش ایلنا، ساسان انصاری بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم و با توجه به شناختی که از استقلال داشتیم خوب و با برنامه بازی کردیم و موقعیت آنچنانی به استقلال ندادیم. آنها از روی کرنر گل زدند و حداقل حق ما این بود که بازی مساوی شود اما برابر تیم‌های بزرگ کافی است یک لحظه اشتباه کنید و بازی را ببازید. به بازی تیم خودمان افتخار می‌کنم.

وی افزود: ما خواسته یا ناخواسته در شرایطی گیر کردیم که روی کاغذ در خطر سقوط هستیم اما غیرممکن است که این تیم سقوط کند. ما بازیکنان فولاد اگر شده جانمان را می‌گذاریم و همه آنچه را داریم می‌گذاریم تا در دو بازی آینده امتیازات کامل را بگیریم و قبل از بازی آخر ماندن ما در لیگ قطعی شود. به مردم خوزستان قول می‌دهم که تیم ما می‌ماند. لیاقت ما این نیست که اینجای جدول باشیم اما چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. قول می‌دهم که این تیم در لیگ می‌ماند. از هواداران خواهش می‌کنم که حامی ما باشند چون به آنها نیاز داریم. از باشگاه خواهش می‌کنم که تمرینات ما با حضور هواداران برگزار شود تا از ما حمایت کنند.

او درباره صحنه کرنر استقلال که منجر به گل شد هم گفت: من در آن صحنه نبودم و نمی‌دانم توپ به بازیکن ما خورده است یا خیر.

انصاری همچنین گفت: من از همه اعضای تیم بیشتر مقصرم که الان اینجای جدول هستیم چون کاپیتان تیم هستم. اگر انتقادی هست به من انجام بدهند. من گریه و ناراحتی بازیکنان را دیده‌ام اما قول می‌دهم این بازیکنان تکلیف ماندن ما در لیگ برتر را مشخص می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز