خبرگزاری کار ایران

ویسی: چرا باید وضعیت فوتبال خوزستان این‌گونه باشد؟/ در لیگ برتر می‌مانیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۶۸۴

عبدالله وییس سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی با استقلال شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل استقلال با یک گل شکست خورد. آن‌ها با این شکست در رده پانزدهم جدول قرار گرفتند. عبدالله ویسی در نشست خبری پس از این بازی اظهار داشت: بازی مهمی برای کل لیگ بود. ما برای یک امتیاز و استقلال برای سه امتیاز بازی می‌کرد. دو تیم نمایش خوبی داشتند و استقلال مورد حمایت هوادارانش بود. تمرین کرده بودیم اما طبق برنامه‌ای که حریف گل می‌زند، گل خوردیم.

وی افزود: بازنده سربلند بودیم و موقع باخت ما نبود. سه بازی دیگر داریم و باید تلاش کنیم. فولاد در لیگ برتر می‌ماند. باید به فکر بازی های بعدی باشیم. ما می توانستیم برابر استقلال گل نخوریم. من به مردم خوزستان قول داده ام که فولاد در لیگ برتر بماند. ما در سه بازی آینده امتیازات لازم را کسب خواهیم کرد و قطعا در لیگ برتر باقی خواهیم ماند.

ویسی در مورد دفاعی بازی کردن این تیم مقابل استقلال پاسخ داد: ما بازی را به خوبی بسته بودیم و روی ضد حمله برنامه داشتیم که نیمه اول موفق بودیم اما در نیمه دوم گل خوردیم و مجبور شدیم باز بازی کنیم. استقلال عقب نشینی کرد و بازیکنانش روی زمین می افتادند و وقت تلف می کردند. طبیعی هم بود چون سه امتیاز را می خواستند.

وی در مورد ناکامی تیم های خوزستانی گفت: چیزی که گریبان تیم های خوزستانی را گرفت مسائل مالی بود اما باید کالبدشکافی شود و همه بنشینند بررسی کنند که چرا وضعیت فوتبال خوزستان باید این‌گونه باشد. الان کاری نمی شود کرد و همه باید تمرکزشان را بگذارند که دو تیم را نجات دهند.

ویسی در مورد تغییر رنگ پیراهن فولاد بیان کرد: این اتفاق برای فوتبال ایران زشت است. این مسائل حاشیه ای در فوتبال ایران هست و روز به روز هم بیشتر می شود. در حالی که فوتبال جهان هر روز پیشرفت های بیشتری می کند.

او در مورد داوری اظهار داشت: داوری بحث جداگانه ای است که باید داور به شرایط میزبانی و مهمانی کاری نداشته باشد. امروز داوری هوای ما را نداشت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد این که چرا تماشاگران از تیم های خوزستان حمایت نمی کنند خاطرنشان کرد: شک ندارم که به این تماشاگران خط می دهند و برخی نمی خواهند اتحاد تماشاگران حفظ شود. فعلا کاری نمی شود کرد و با همین شرایط باید ادامه دهیم.

او در پایان در مورد بخشیدن جریمه انضباطی اش گفت: من به کمیته انضباطی رفتم و توضیحاتم را ارائه دادم. در آیین نامه هم آمده است که جریمه صحبت های غیرفنی چقدر است. به همین خاطر جریمه ام را بخشیدند.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز