خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین:

دوره آموزش‌های پیش از ازدواج برای دانشجویان مجرد قزوینی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۳۷۶

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با اشاره به کارگاه آموزشی با موضوع مهارت‌های پیش از ازدواج برای دانشجویان مجرد استان اظهار امیدواری کرد که این مهم به ارتقای مهارت های زندگی برای ازدواج آگاهانه و پایدار در این قشر بیانجامد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، کبری علیخانیدر جریان بازدید از کارگاه آموزشی دانشجویان سراسر استان اظهار کرد: اجرای دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج یک اقدام ضروری برای ارتقای مهارت‌های زندگی زوج‌های جوان محسوب می‌شود که در این دوره 300 دانشجوی مجرد از آن بهره مند شدند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با بیان اینکه کارگاه‌های آموزش پیش از ازدواج به صورت مستمر تداوم خواهد داشت تصریح کرد: لزوم تداوم این دوره‌ها و کیفیت بخشی به آن بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

علیخانی بر لزوم نیازسنجی دقیق موضوعی برای این دوره‌های آموزشی ویژه دانشجویان و ارایه محتوا مبتنی بر نیاز فراگیران تاکید کرد و گفت: یکی از راهکارهای مهم برای اجرای هرچه بهتر سیاست های دولت مبنی بر حمایت از تشکیل خانواده و فرزندآوری، برگزاری این دوره ها با محتوای کاربردی و غنی است که به تشویق ازدواج آگاهانه و پایدار منجر می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین بر برگزاری طرح‌های آموزشی ویژه زوج‌های جوان باهدف افزایش کیفیت زندگی نیز تاکید و بیان کرد: تحقق این مهم نیازمند اقدامات دستگاه های اجرایی و مشارکت گروه‌های مردمی و سمن‌ها(سازمان های مردم‌نهاد) است.

این مسئول، همچنین از تلاش های مسوولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و مسوولان دانشگاه فرهنگیان برای تدارک برگزاری جشن ۱۵۰ زوج دانشجو در استان تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز