خبرگزاری کار ایران

در راستای کنگره ملی پانزده هزار شهید استان:

دومین یادواره شهدای معلم فارس در شیراز برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۱۲۴

مدیر کل آموزش و پرورش فارس از برگزاری دومین یادواره شهدای معلم استان فارس در راستای کنگره ملی پانزده هزار شهید استان در شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرشید قاسمی در نشست خبری با خبرنگاران استان، گفت: توجه به مقام شامخ معلم و اهمیت موضوع شهید و شهادت، باعث شد تا دومین پیش اجلاسیه امیران و سرداران شهید را با هدف تکریم از معلمان شهید اجرا شود.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: این اجلاسیه، ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۲ هزار معلم جوان از ساعت ۹تا ۱۱ صبح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

مسوول کمیته برگزاری یادواره شهدای معلم و دانش آموزاستان فارس گفت: سخنران اصلی این مراسم وزیر آموزش و پرورش خواهد بود و یادواره ۴۹۹ شهید معلم برگزار می شود و همچنین قرار است به زودی یادواره سه هزار و ۷۱۳ شهید دانش آموزی استان نیز برگزار شود.

وی ادامه داد: شهدای معلم و دانش آموز استان فارس نزدیک به یک سوم شهدای استان را تشکیل می دهند.

قاسمی برگزاری نمایشگاه هایی نیز در کنار این برنامه برای افزایش بصیرت معلمین و در راستای هویت افزایی انها را از اهداف این یادواره عنوان کرد.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس نیز گفت: معلمان هم شهید شدند و هم شهید تربیت کردند و دومین کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

ایمان ایمانی فرد اضافه کرد: دومین اجلاسیه معلمان شهید استان فارس درحالی برگزار می شود که اولین دوره آن در منطقه اروندکنار با حضور هزار معلم استان فارس برگزار شد.

دبیر برگزاری یادواره شهدای معلم استان فارس با اشاره به اینکه به دنبال هویت مضاعف مقام معلم و معرفی معلمینی هستیم، افزود: پویش «همیشه معلم» برای این یادواره راه اندازی شد و هزار اثر از نقاط مختلف استان به دبیرخانه پویش رسید.

وی گفت: نمایشگاه «همیشه معلم» در محل مراسم برپا می شود و رونمایی از پوستر همایش علمی پژوهشی و تجلیل از خانواده معزز شهدای معلم استان فارس از دیگر برنامه های این یادواره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز