خبرگزاری کار ایران

در میان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی فارس؛

اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز برتر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۸۵۹

در همایش هوش مصنوعی و تحول در روابط عمومی که با حضور استاندار فارس، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان فارس برگزار شد، از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری به عنوان روابط عمومی برگزیده تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، در همایش هوش مصنوعی و تحول در روابط عمومی که با حضور استاندار فارس، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان فارس برگزار شد، از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری تجلیل به عمل آمد.

در لوح تقدیر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس خطاب به رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز آمده است: بدون تردید تلاش مستمر و هنرمندانه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در کار رسانه‌ای عقلایی، برنامه‌سازی و ارائه گزارش هنرمندانه به مردم و رعایت ظرافت‌های انعکاس مناسب خبرها و رفع ابهام از اذهان مخاطبان رسالتی است که بار گران آن جز در سایه عنایت حضرت حق و مجاهدت مخلصانه به منزل نمی‌رسد.

 مدیریت و تلاش درخور تحسین جنابعالی در امر خطیر روابط عمومی برگ زرین دیگری به افتخارات جامعه اطلاع‌رسانی استان فارس در اقناع و تبیین هنرمندانه دستاوردهای دولت افزود و در عرصه حفظ و صیانت دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی خوش درخشید.

بدینوسیله ضمن عرض تبریک برگزیده شدن جنابعالی در عملیات رسانه‌ای و اطلاع رسانی و نیز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برابر ارزیابی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استان فارس از اهتمام مجدانه و زحمات بی‌دریغ شما و همکارانتان در عرصه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شهرداری کلان‌شهر شیراز تقدیر و تشکر کرده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزونتان را مسئلت می‌کنم.

همچنین استاندار فارس در لوح جداگانه‌ای از کسب رتبه برتر اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز را در تولید و بازدیدهای اخبار، اقدامات و برنامه‌ها در وبگاه رسمی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز