خبرگزاری کار ایران

آخرین جزئیات تشکیل فراکسیون مستقلین مجلس دوازدهم + اسامی ۱۵ عضو هیات موسس

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۲۲۳

نخستین مجمع عمومی فراکسیون مستقلین مجلس دوازدهم هفته آینده با حضور قریب به ۱۰۰ نفر از منتخبان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از پایان دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی غلامرضا نوری قزلجه در گفت‌وگویی با اعلام خبر پیروزی ۱۳ تن دیگر از نمایندگان دارای مشی مستقل در این دوره عنوان کرد که اکنون تعداد نمایندگان متمایل به حضور در فراکسیون مستقلین به ۱۰۰ نفر نزدیک شده است و این امر را نویدبخش یک حضور و فعالیت جدی تر از سوی مستقلین در مجلس آینده دانست.

حال برخی اخبار از برگزاری نخستین مجمع عمومی فراکسیون مستقلین مجلس دوازدهم طی هفته آینده و احتمالا در روز سه شنبه اول خرداد ماه حکایت دارد.

گفته می‌شود دو هفته قبل با تشکیل جلسه ای که در آن بیش از ۶۰ نفر از نمایندگان مستقل حضور داشتند یک هیات موسس ۱۵ نفره انتخاب شد تا نسبت انجام مقدمات تشکیل رسمی فراکسیون و تدوین اسناسنامه اقدام کند.

اسامی هیات موسس ۱۵ نفره فراکسیون مستقلین به شرح ذیل است: مسعود پزشکیان، غلامرضا نوری قزلچه، مهرداد لاهوتی، همتی (ایلام)، احمد بخشایش، غلامرضا تاج‌گردون، فتح‌اله توسلی، حسین‌زاده، محمد باقری بناب، علاءالدین بروجردی، نصیرپور، مریم عبداللهی، قدرتی، سید فرید موسوی و مصطفی پوردهقان.

بر این اساس نخستین مجمع عمومی رسمی این فراکسیون با دعوت قریب به ۱۰۰ نماینده و با دستورکار تصویب اساسنامه و انتخابات هیات رییسه در هفته آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز