خبرگزاری کار ایران

گودرزی در تذکر شفاهی:

رئیس‌جمهور برای مسکن اقدامات کوتاه‌مدت برنامه‌ریزی کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۱۰۷

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: رئیس جمهور در خصوص مسکن و معیشت اقدامات کوتاه مدت و موثر برنامه ریزی کند.

به گزارش ایلنا، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: درخواست دارم رئیس جمهور در خصوص مسکن و معیشت اقدامات کوتاه مدت و موثر برنامه ریزی کرده و به کامیون‌هایی که در گمرک خاک می‌خورند و صاحبان آنها با مشکلات متعدد دست و پنجه نرم می‌کنند، ارز اختصاص یابد همانگونه که در نشست با استانداران نیز به این مهم تاکید شد.

ای نماینده مردم در مجلس ادامه داد: به بازار سرمایه توجه شود. همچنین باید نسبت به افزایش حقوق نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی اهتمام لازم را مبذول فرمایید. اقای رئیس جمهور؛ به داد کارگران مظلوم نساجی و کاشی جم بروجرد برسید.

وی خطاب به وزیر بهداشت گفت: اکنون که دانشگاه پرستاری بروجرد از تک رشته ای خارج شده و دارای ۵ رشته است شایسته است به احترام علما و شهدای فاخر آن دیار مجوز دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بروجرد را صادر کنید. همچنین نسبت به پرداخت مطالبات کارکنان بهداشت و درمان شهرستان بروجرد اقدام کنید؛ ضمن اینکه تامین دستگاه سنگ شکن که یک ضرورت بوده و باید برای آن اعتبار اختصاص یابد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز