خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

۴ نقطه از مرزهای کشور در ماموریت ارتش ایران تعریف شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۸۴۱

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران بخش قابل توجهی از یاران دین خدا هستند که همچون سد پولادین باعث تحکیم و امنیت در مرزها می‌شوند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در جمع فرماندهان وکارکنان تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذرنزاجا مستقر در نوار مرزی  نفت شهر و سومار ضمن بازدید و دیدار چهره به چهره با فرماندهان و کارکنان پایور و وظیفه تیپ، با تبریک فرارسیدن دهه فرخنده کرامت و ابلاغ سلام فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) افزود: بسیار خوشحالیم در این نقطه مهم و راهبردی حضور یافته‌ام.

وی با اشاره به حفظ و حراست مرزهای کشور توسط نیروهای ارتش گفت: چهار نقطه از مرزهای کشور(جنوب غرب، غرب ،شمال غرب و شمال شرق) در ماموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران تعریف شده است.

وی ادامه داد: شما ارتشیان همچون سد پولادین  با حضور در مرزها و نگهبانی و پاسداری از آن  موجب تحکیم امنیت در مرزها و در نتیجه پیدایش امنیت و آسایش و آرامش در سطح جامعه شده اید.

وی در ادامه خاطر نشان‌کرد: داشتن این امنیت و آرامش مایه مباهات و شکرگزاری به درگاه خداست و به خاطر داشتن یک ارتش انقلابی، حزب اللهی، ولایی وظیفه شناس، شجاع، مقاوم و ایثارگر و عاشق اسلام و ایران، خدا را شاکریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز