خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی ارتش یک نیروی پیشران و قدرتمند است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۷۰۴

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش به عنوان یک نیروی پیشران، روز به روز در حال پیشرفت و مقتدرتر شدن است.

با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و جمعی از مسئولین و فرماندهان، مراسم تجلیل از خانواده های شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان این نیرو ساکن در استان های خراسان رضوی و شمالی در پایگاه شکاری شهید حبیبی مشهد تجلیل شد.

امیر سرتیپ واحدی در این مراسم با بیان اینکه اگر ایران، امروز بر قله های افتخار و اقتدار ایستاده است به برکت خون همین شهدا است، گفت: شما خانواده های شهدا و ایثارگران به ما آبرو و حیثیت داده اید و هر کاری را که برای شما عزیزان انجام دهیم باز کم است و چیزی جز افتخار نیست.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش به عنوان یک نیروی پیشران، روز به روز در حال پیشرفت و مقتدرتر شدن است افزود: بی شک دعای خیر شما خانواده های معظم شهدا باعث افتخار آفرینی و عزت خلبانان و کارکنان این نیرو که سربازان نظام هستند خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: شهدا به خاطر عزت و استقلال کشور، رفاه و آسایش و زندگی راحت خود را فدا کردند و امروز خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مایه افتخار و علاوه بر وظیفه انسانی ذخیره‌ای برای آخرت است و اجر آن نزد خداوند محفوظ است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز