خبرگزاری کار ایران

فیلم/رئیس قوه قضائیه درباره دو پرونده مهم «فولاد مبارکه» و «چای دبش» چه گفت؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۵۱۴

رئیس قوه قضائیه با اشاره به دو پرونده مهم «فولاد مبارکه» و «چای دبش» ضمن ارائه توضیحاتی دستوراتی را به بخش‌های قضایی ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محسنی اژه رئیس قوه قضائیه در بخشی از جلسه امروز شورای عالی قضایی با اشاره دو پرونده مهم گفت: پرونده فولاد مبارکه چند وقت است تشکیل شده؟ خیلی زمان برده بعدها اگر هم به نتیجه ای برسد آنچیزی که در ذهن مردم  رسوب کرده با آن حکمی که شما می‌دهید برطرف نمی شود در قبال هر پرونده‌ای که اذهان مردم را درگیر می‌کند، در چارچوب مقدورات قانونی، روشنگری و اطلاع‌رسانی کنید.  

وی افزود: پرونده چای دبش از پرونده هایی است که ذهن مردم را مشغول کرده است عدد، عدد بزرگی است در زمان کوتاهی این اتفاق افتاده است از ۹۸ یا ۹۷ شروع شده یک عدد کم بوده و دائم زیاد شده و در طول یکسال عمده این مطلب اتفاق افتاده است. اگر واقعا جرم نیست، روشن شود. جرم هست، روشن شود. تخلف است، باید روشن شود. اگر کسی در وزارتخانه های مختلف نقش داشته باید روشن شود.

رئیس قوه قضائیه یادآور شد: اخیرا هم قرار بود قرار نهایی را دادسرا صادر کند که مواردی کشف شد لازم بود از این کشفیات و حدود ۶۰ مهر جعلی داخلی و خارجی تحقیق شود. اسنادی درآمد که این‌ها پرداخت رشوه داشته اند این‌ها کم و زیادش باید روشن شود این‌ها زمان می‌برد اما می شود تسریع کرد و بخش‌هایی از این قضیه را اطلاع رسانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز