خبرگزاری کار ایران

تحقق 105 درصدی تعهدات در حوزه اشتغالزایی مددجویان زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۵۴۵

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، خبر از تحقق 105 درصدی تعهدات کمیته امداد در اشتغالزایی مددجویان زنجانی داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، روح اله صالحی، امروز با اعلام این خبر،  اظهار کرد: استقلال اقتصادی و درآمدزایی با حمایت‌های لازم برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت از مهمترین برنامه کاری کمیته امداد استان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، اشتغال پایدار و درآمد با ثبات برای مددجویان را بسیار محوری و مهم ارزیابی کرد و گفت: مهمترین رویکرد کمیته امداد امروز اشتغال، مسکن و ترویج فرهنگ خودباوری و خوداتکایی است که تلاش شده به خوبی به آنها پرداخته شود.

وی، با اشاره به اینکه سال گذشته برای 4 هزار و 320 مددجوی زنجانی اشتغالزایی شد، اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش صورت گرفته؛ تعهدات کمیته امداد در حوزه اشتغالزایی مددجویان 105 درصد تحقق یافت.

وی تکمیل زنجیره‌های تولید را کلید موفقیت برنامه‌های اشتغال مددجویان عنوان کرد و گفت: باید زمینه بهبود عرضه محصولات مددجویان و فروش تولیدات آنان را حل کنیم.

صالحی با اشاره به اینکه با فراهم شدن زمینه اشتغال جامعه هدف کمیته امداد و ورود آن‌ها به فضای کسب و کار و تلاش برای درآمدزایی و استقلال معیشتی، اهداف این نهاد در حوزه توانمندسازی مددجویان محقق می‌شود، افزود: با توجه به اینکه یکی از بسترهای مورد نیاز برای اشتغال، داشتن مهارت و علاقه به کار در رشته شغلی موردنظر است، از همین رو تلاش می‌کنیم با برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب زمینه مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت را فراهم کرده و مسیر اشتغال‌زایی آن‌ها را هموار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز