خبرگزاری کار ایران

گسترش دستور العمل‌های اسرائیل برای تخلیه مردم فلسطین از رفح

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۴۱۳

رژیم صهیونیستی به رغم هشدارها دستورالعمل تخلیه فلسطینیان در رفح را گسترش داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز –شنبه- دستورالعمل‌های خود را برای تخلیه ساکنان شهر رفح که آخرین پناهگاه آوارگان نوار غزه است، گسترش داد و به رغم هشدارهای بین المللی از آنها خواست به سمت شمال غربی شهر حرکت کنند.

«آویخای ادرعی»، سخنگوی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در پلتفرم ایکس از ساکنان محله های شرقی رفح خواست فورا به سمت آنچه که منطقه بشردوستانه گسترده در المواصی در جنوب غربی نوار غزه نامیده است، حرکت کنند.

وی از طریق دو تصویری که در حساب کاربری خود منتشر کرد، فراخوان تخلیه ساکنان اردوگاه‌های رفح و الشابوره و محله‌های الإداری، الجنینه و خربة العدس را منتشر کرده است.

از تصویر منتشر شده مشخص است که ارتش اسرائیل می خواهد آوارگان رفح را در منطقه المواصی واقع در نوار ساحلی دریای مدیترانه به فاصله ۱۲ کیلومتر و عمق یک کیلومتری از دیرالبلح در شمال تا استان خان یونس در جنوب و رفح جمع کند.

این منطقه غالبا منطقه باز است و مسکونی نیست، همچنین فاقد زیرساخت، شبکه فاضلاب، خطوط برق، شبکه های ارتباطی و اینترنت است و بیشتر زمین های آن به گلخانه های کشاورزی یا شنی تقسیم شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز