خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز با سومین نماینده منتخب استان دیدار و گفت‌وگو کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۱۱۶

علی شیرین زاد نماینده منتخب مردم کرج، فردیس و اشتهارد در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر استاندار با نماینده عالی دولت در استان البرز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار با نماینده منتخب مردم کرج فردیس و اشتهارد در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی که روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دفتر کار استاندار البرز صورت گرفت، ضمن تبریک به علی شیرین زاد برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی، مسئولیت خطیر این نماینده در کرسی کرج، فردیس و اشتهارد را یادآور شد و اظهار کرد: امید است که در کنار دیگر نماینده این حوزه و نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ منشا اثر در مسیر توسعه استان البرز باشید.

وی اتحاد، انسجام و هم افزایی با دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی البرز و نمایندگان سایر قوا در راستای ایجاد فضای تصمیم سازی با خردجمعی را امری مهم برشمرد و ادامه داد: به طور قطع هر کجا که پای حقوق مردم و توسعه و پیشرفت استان در میان باشد، با هم اتفاق نظر و اتحاد داریم و امید که بتوانیم در چنین فضایی به هدف نهایی که همان کسب رضایتمندی مردم است، دست یابیم.

عبداللهی گفت: مردم، اتحاد و همبستگی را به خوبی درک کرده و در چنین شرایطی اعتماد و اطمینان بیشتری به خدمتگزاران خود خواهند داشت. 

علی شیرین زاد نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار از اهتمام استاندار البرز و سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات در راستای تحقق انتخابات با ۴ مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مد نظر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) در استان البرز، قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز