خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور؛

آسیب های اجتماعی از بزرگترین خطرات برای جامعه و انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۱۵۸

وزیر کشور آسیب های اجتماعی را از بزرگترین خطرات برای جامعه و انقلاب عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی در جلسه شورای اجتماعی که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد گفت: رهبر معظم انقلاب با توجه به اهمیت کاهش آسیب های اجتماعی طی چند ماه گذشته در رابطه با عدالت نظام اقتصادی و آسیب های اجتماعی هشدار دادند.

وی افزود: اعتیاد و طلاق از آسیب های اجتماعی است که در سال های اخیر خانواده ها را گرفتار کرده است.

وی افزود: خودکشی یکی دیگر از چالش هایی است که برگرفته از فرهنگ غربی بوده و با تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی به سمت غربی و گشت و گذار در فضای مجازی ولنگار شاهد رشد آن در جامعه هستیم.

وحیدی تصریح کرد: در جامعه ای که اساس آن دوستی مودت و اسلام است نباید شاهد افزایش خودکشی در آن جامعه بود.

وزیر کشور با بیان اینکه، مفاسد اخلاقی جامعه ریشه در فرهنگ غرب دارد گفت: یکی از آسیب های جامعه کنونی مفاسد اخلاقی  کبر آمده از نوع نگاه حیوانی به انسان است.

وحیدی حاشیه نشینی را  از دیگر آسیب های اجتماعی جامعه شهری عنوان کرد و گفت: بی برنامگی ها در توسعه شهری موحب حاشیه نشینی در شهر ها شده است.

وزیر کشور از شناسایی بیش از ۳۰۰ محله حاشیه نشین در کشور خبر داد و گفت: ساماندهی این مناطق هدف وزارت کشور است.

وحیدی بر تسهیل ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار در جامعه تاکید کرد و گفت: ازدواج زنان سرپرست خانوار در توانمند سازی آنها می تواند نقش موثر داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز