خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت های گردشگری تالاب عینک در اولویت شهرداری رشت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۶۱۳

جلسه ساماندهی تالاب عینک با حضور رحیم شوقی شهردار رشت، محمدحسن واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی، محمدحسن عاقل منش عضو شورا، و جمعی از مدیران شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رحیم شوقی شهردار رشت در جلسه‌ای با حضور محمد حسن واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی و محمدحسن عاقل منش عضو شورا با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های گردشگری تالاب عینک اظهار کرد: باید در قالب سرمایه گذار، از پتانسیل‌های این تالاب استفاده اصولی و اقتصادمحور داشت و این موضوع در اولویت شهرداری رشت قرار دارد.

شهردار رشت با اشاره به پروژه‌های عمرانی محدوده منطقه ۴ علی الخصوص بازآفرینی تالاب عینک افزود: نورپردازی، پیست دوچرخه سواری، کفپوش و فضای سبز شهری از جمله مواردی است که قرار است در این تالاب به بهره برداری برسد.

شوقی در ادامه عنوان کرد: پروژه‌های خوبی همچون تالاب عینک، گیل لند و پارک ۴۵۰ هکتاری در دست اجرا داریم، تلاش می‌کنیم ضعف‌های موجود را برطرف سازیم و خدمتگزار مردم باشیم.

وی با تاکید براینکه متاسفانه برخی موانع سرعت پروژه‌ها را کم می‌کند گفت: امید است با همراهی مسئولین استانی و شهری بتوانیم برای رشت اتفاقات بزرگی رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز