خبرگزاری کار ایران

ارسال ۲۰۲ مقاله به کنفرانس ملی کسب و کار نوین در مهندسی برق و کامپیوتر

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۵۴۶

دبیر علمی کنفرانس ملی کسب و کار نوین در مهندسی برق و کامپیوتر از ارسال ۲۰۲ مقاله به این رویداد خبر داد.

به گزارش ایلنا، کیوان مرادی‌پور امروز (۲۴ اردیبهشت‌ماه) در دومین کنفرانس ملی کسب و کار نوین در مهندسی برق و کامپیوتر که در دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد دومین کنفرانس بخش فنی، مهارتی، علمی و تخصصی بوده که با تراز بالا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰۲ مقاله تحقیقاتی، عملی و کاربردی در حوزه برق، کار و علوم پایه به دبیرخانه ارسال شد و با سطح بسیار خوبی با هدف تاکید بر تخصص محققین علمی و صنعتی برگزار شد.

دبیر علمی کنفرانس ملی کسب و کار نوین در مهندسی برق و کامپیوتر اضافه کرد: امید می‌رود این رویداد در نهایت منتج به ایجاد کسب و کار در حوزه صنعت و دانشگاه شود و آن را عملیاتی کنیم.

مرادی‌پور بیان کرد: دبیرخانه این کنفرانس از سال گذشته آغاز به کار کرد و استقبال خوبی از آن صورت گرفت به طوری که زمان این کنفرانس دو بار تمدید شد.

وی ادامه داد: ۷۵ درصد مقالات با ارزش علمی بسیار خوب مورد پذیرش داوران قرار گرفت و از این مجموعه ۲۰ مقاله با پتانسیل کاربردی خیلی خوب منتخب شدند.

دبیر علمی کنفرانس ملی کسب و کار نوین در مهندسی برق و کامپیوتر تصریح کرد:  مقالات برتر کنفرانس در مجلات ملی و بین‌المللی چاپ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز