خبرگزاری کار ایران

نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس؛

تشکیل فراکسیون ایمنی راه در مجلس در دستور کار قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۱۱۵

نماینده منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: تشکیل فراکسیون ایمنی راه در مجلس شورای اسلامی حتما در دستور کار نمایندگان استان قزوین قرار می گیرد تا قزوین که جزو پر ترددترین استان ها قرار دارد از حوادث کمتری برخوردار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، همایش «کاهش تصادفات با مشارکت مردم» روز یکشنبه با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، سلیمی معاون عملیات راهور کشور، سردار آبنوش نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، کشتکار متخصص طب اورژانس، رجحانی معاون عمرانی استانداری، سرهنگ ذاکری منش فرمانده پلیس راه استان و فرماندهان پلیس راه و راهور، بخارایی رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راهها، میزانی سرپرست راه و شهرسازی، حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نفقل جاده ای، فرمانداران، امدادگران در استانداری قزوین برگزارشد.

سالار ولایتمدار در این همایش گفت: مساله ایمنی باید در زندگی مردم به یک ضرورت مهم تلقی شود و مسایل خطرآفرین موجود را باید با برنامه ریزی علمی کارشناسان کاهش داد.

نماینده منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: اضافه کرد: بعد از انقلاب اسلامی پدیده ای که برای مردم و مسئولان تلخ بود، مساله جنگ تحمیلی بود که روزانه ۳۰ شهید داشتیم، اما امروز آمار فوتی‌ها در تصادفات جاده ای به روزی ۲۰ فوتی رسیده که مصیبت های فراوانی برای خانواده ها به بار می آورد.

ولایتمدار ادامه داد: همه کشور در آن روزهای سخت در مقابل جنگ تحمیلی مدیریت و ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند و حالا باید در مقابل حوادث و تلفات رانندگی نیز مقابله به عمل آوریم تا کمتر شاهد حوادث ناگوار باشیم.

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد:

ولایتمدار یادآور شد: کیفیت خودروها و رفع نقاط حادثه خیز از موضوعات بسیار مهم مرتبط با حوادث رانندگی است که باید یه صورت جدی در استان به آن پرداخته شود تا تلفات رانندگی در جاده ها کاهش یابد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز