خبرگزاری کار ایران

با هدف تسهیل امر خدمت‌رسانی انجام شد؛

برپایی میز خدمت اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۹۹۸

رئیس اداره ارتباطات و نظارت مردمی و خدمات نوین مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان، خبر از برپایی میز خدمت هفتگی اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین مدیریت درمان تامین اجتماعی استان درپلی کلینیک حکیم هیدجی زنجان با هدف تسهیل امر خدمت‌رسانی داد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت میثم هاشملو، با حضور در پلی کلینیک حکیم هیدجی  زنجان از نزدیک  مسائل و مشکلات بیمه‌شدگان مورد بررسی قرار داد.

رئیس اداره ارتباطات و نظارت مردمی و خدمات نوین مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان، ادامه داد: در راستای اجرای دستور اداری مدیرکل اداره ارتباطات مردمی سازمان  با هدف تسهیل  امر خدمت‌رسانی و فراهم کردن بستر و زمینه تعامل بیشتر و بهتر با مخاطبان میز خدمت هفتگی بصورت مستمر در مراکز درمانی (در شهرهای زنجان، ابهر ،خرمدره وخدابنده) برگزار و مشکلات و مسایل بیمه شدگان احصاء و مرتفع خواهد شد.

وی، تاکید کرد: بیمه شدگان و مردم استان می تواند مسایل و مشکلات خود را به  بصورت مستقیم عنوان و پیگیر پاسخ نهایی خود باشند.

هاشملو، در پایان اضافه کرد: میز خدمت هفتگی  اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با هدف دیدار چهره به چهره با مردم و تسهیل در امر خدمت‌رسانی برپا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز