خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حمل ونقل راهداری استان خبرداد؛

کشاورزان گلستانی از ناوگان شرکت های حمل و نقل مجاز در گلستان استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۹۳۰

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از کشاورزان خواست که برای حمل و نقل و جابه جایی محصولات کشاورزی به مراکز خرید از ناوگان تحت پوشش شرکت های حمل و نقل مجاز استان اقدام کنند.

به گزارش ایلنای گلستان، محسن یازرلو اظهار داشت: در حال حاضر گلستان دارای 85 شرکت مجاز حمل و نقل با 13 هزار و 882 راننده است.به طور میانگین روزانه بیش از 2 هزار بارنامه در استان گلستان صادر می شود.

وی، یکی دیگر از الزامات حمل و نقل محصولات را در این زمان استفاده از بارنامه دانست و ادامه داد: با تهیه بارنامه برای حمل محصولات کشاورزی از مزرعه به مراکز خرید؛ از سرقت احتمالی محصولات پیشگیری شده و محصولات تحت شمول بیمه قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه برداشت محصولات کشاورزی استان به طور پراکنده از اواخر فروردین ماه آغاز شده، افزود: اوج جابجایی محصولات از دهه سوم اردیبهشت ماه شروع شده و تا پایان تیرماه ادامه دارد که با هماهنگی دستگاه های مرتبط، کامیون های موردنیاز حمل محصول از مزرعه تا مراکز خرید تضمینی در استان تامین شده است.

یازرلو، تعداد ناوگان حمل و نقل را برای ارایه خدمات به کشاورزان در سال جاری ۱۳ هزار دستگاه نام برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز