خبرگزاری کار ایران

در شهر کرج اجرا شد؛

آغاز عملیات اجرایی پیاده راه تاریخی-مذهبی امامزاده حسن (ع)

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۹۱۱

عضو شورای شهر کرج از آغاز عملیات اجرایی پیاده راه تاریخی-مذهبی امامزاده حسن(ع) با مشورت پلیس راهور خبر داد و گفت: فاز اول پیاده‌راه های شهری با اعتبار حدود 20 میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی عضو شورای اسلامی شهر کرج از پیاده‌راه‌ به عنوان یک موضوع حمل و نقل شهری با رویکرد سلامت و انسان محور و افزایش نشاط اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس بررسی و کارشناسی های صورت گرفته در سال گذشته پنج نقطه از سطح شهر گزینه انتخاب و در دستور مدیریت شهری کرج قرار گرفت که در نهایت محدودة تاریخی-مذهبی امامزاده حسن(ع) با توجه به ویژگی های خاص به عنوان پیاده راه به تصویب رسید.

رحیمی اضافه کرد: پیاده راه امامزاده حسن(ع) در مسیر تاریخی-مذهبی کاروانسرای عباسی و امامزاده حسن(ع) قرار گرفته که فاز اول پیاده‌راه های شهری با اعتبار حدود 20 میلیارد تومان آغاز شد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا اسلامی شهر کرج ابراز امیدواری کرد که در زمان مناسب این پروژه به بهره برداری برسد و تقدیم شهروندان شود.

وی گفت: در بهره‌برداری پروژه های حمل و نقلی باید به این نکته‌توجه داشت که رویکرد و نظر مشورتی مجموعه پلیس راهور گرفته شود و با مشورت فنی و دلسوزانه این عزیزان اجرای این پروژه‌ها تسریع می شود.

رحیمی ضمن قدردانی از زحمات مجموعه پلیس راهور، ادامه داد: پیاده راه امامزاده حسن(ع) با اصلاح هندسی‌هایی که صورت می‌گیرد نقش میدان توحید را در مدیریت ترافیک بیشتر می‌کند و باز مهندسی ایستگاه‌های تاکسی که نزدیک به 6 ایستگاه تاکسی در محدوده وجود دارد منجر شد دسترسی شهروندان به ایستگاه‌های داخل شهر و بیرون از شهر که در این محدوده واقع شده راحت‌تر و ایمن‌تر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز