خبرگزاری کار ایران

کشف ۳ کیلوگرم شیشه از هندوانه‌های اهدایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۵۱۶

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف ۳ کیلوگرم شیشه در داخل ۳ تن هندوانه اهدایی در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر، فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا در تشریح جزئیات این خبر گفت: یکی از زندانیان اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان که در مرخصی بوده است، نسبت به اهدای حدود ۳ تن هندوانه جهت مصرف زندانیان اقدام و آن را وارد اردوگاه می‌کند. 

وی ادامه داد: در زمان تخلیه بار هندوانه اهدایی در انبار اردوگاه و حین بازرسی توسط کارکنان یگان حفاظت زندان، به یکی از هندوانه‌ها مشکوک می‌شوند. 

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از بررسی دقیق‌تر آن، همکاران متوجه برش انتهایی هندوانه به صورت دایره‌ای شده و اثرات چسب در آن قسمت موجب گردید تا نسبت به باز نمودن هندوانه اقدام نمایند. 

بنی‌اسدی‌فر اظهار داشت: بعد از شکافتن این هندوانه از داخل آن مقدار ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط سد. 

وی یادآور شد: دقت عوامل یگان حفاظت در زمان تخلیه بار و هوشیاری آنان و سپس بررسی کامل بار اهدایی و خودروی حامل از اقدامات صورت گرفته بعدی بود. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا در پایان با بیان این که راننده کامیون به اتهام اقدام در ورود مواد مخدر به داخل زندان دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم اصلی نیز پس از کسب دستور قضایی در مخفیگاه خود شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز