خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراجا:

شناخت جامعه و همراه‌سازی مردم در به ثمر نشستن ماموریت‌های پلیس کاملا ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۳۹۱

سخنگوی فراجا با بیان اینکه معاونین اجتماعی سرانگشتان ارتباط پلیس با بدنه جامعه هستند، گفت: معاونین اجتماعی به عنوان رابط فراجا با ۸۹ میلیون شهروند ایرانی وظیفه خطیری در جهت آگاه سازی اذهان جامعه از ماموریت‌های خرد و کلان پلیس دارید.

به گزارش ایلنا، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست معاونین اجتماعی فرماندهی انتظامی سراسر استان‌ها گفت: تشریک مساعی، اشراف اجتماعی و تلاش بیشتر برای گفتمان سازی تامین امنیت با همیاری و مردم یاری از اهداف این همایش است و علاوه بر حوزه حقیقی لازم است تا در فضای مجازی نیز پاسخگوی سوالات، ابهامات، شبهات و انتقادات مردم باشیم.

­

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا با تاکید بر اینکه پلیس و جامعه یک بطن و یک پیکر هستند، افزود: خوب می‌دانیم که مطالبه مردم از پلیس در تامین امنیت عمومی به حق است و ما در این زمینه کوتاهی نکرده و از پای نمی‌نشینیم.

­

وی رصد آسیب‌های اجتماعی و نگاه پیش کنشگری حوزه فرهنگی و اجتماعی فراجا و همچنین تاکید بر تقویت اثربخشی مشاوره و مددکاری اجتماعی پلیس در حل و فصل چالش‌های خانوادگی و منازعات اجتماعی را از اقدامات مطلوب و شایسته اخیر سازمان بزرگ و امنیت ساز فراجا به ویژه در حوزه اجتماعی استان‌ها اعلام کرد.

­

سخنگوی پلیس افزود: شناخت جامعه و چگونگی همراه سازی مشارکت مردم در به ثمر نشستن ماموریت‌های پلیس کاملا ضروری است و نباید از آن غافل شد.

­

سردار منتظرالمهدی گفت: توسعه مردم یاری و استفاده از همکاری عموم شهروندان در نظم و امنیت عمومی، افزایش تعامل و همکاری جامعه فرهنگی و اجتماعی فراجا و توجه جدی به نسل نوجوان و جوان برای ارتباط موثر با بخش‌های فرهنگی و ایجابی فراجا از حوزه‌های مهمی است که فراجا از آن غافل نشده و گام‌های موثری برداشته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز